5.3

BondiBet Casino Review

Welcome Bonus

50 Free Spins

200% + 30 FS deposit bonus

Full Welcome Package

5 Quick Stats
  • Ranking: #429 out of 1390
  • Visits: 21.4K
  • Votes: 103
  • Reviews: 35
  • Tags:
5 Quick Facts
  • united states is not accepted
  • Available in English
  • Available in USD
  • Main software is BetSoft
  • Established 1 year ago

Rate BondiBet Casino

ADD YOUR RATING

(103 People voted)

Gold medal
34votes
Silver medal
15votes
Bronze medal
17votes
Black medal
37votes
Post Your Review
Name*
Email*
* Invalid email
Message* 50 CHARACTERS LEFT
System message

Thank you!

Your review was posted.

System message

In order to post your review, please rate this casino by choosing a medal.

Player Reviews

35 Player Reviews
Sort Sort by
Sort by
Withdrew my $2001 that I won using a bonus, didn’t bet over $5, sent through my documents that were approved. Waited 7 days to find my money was put back into my account , I contacted them to ask why and they said I need to fill out a credit card voucher form which I was not told about, didn’t even have the decency to contact me about it. I filled out the form it was verified and approved, had to withdraw my money a second time, they made me wait 7 days then told me my withdrawal was declined saying 
Please be informed that your withdrawal was declined due to the fact that your account has been randomly chosen for a Verification Process. which I can now see reading all the reviews it wasn’t random, I’ve spoken to them saying you have just verified all my details and ID, I want my money I won. There saying my game play now has to be checked, every excuse under the sun, it’s now coming up to day 19, three times I’ve had to withdraw my winnings. They go over the same crap in chat saying your account needs to be verified when it already has, never in the four years of online gambling have I experienced this before, I have emailed them 3 times and they have not answered me once, how rude and arrogant can you get. Seems I’m not the only one. I think we band together to have this site shutdown, it needs to be taken further and there would be massive fines involved for this bondibet gambling site, absolutely disgusting the way you get treated , excuse after excuse to try and not pay out your winnings. I will be taking this further to have them blacklisted, other players feel free to contact me. Let’s shut them down,
Read more
Read less
Reply
Helpful (2)
Name*
Email*
* Invalid email
Message* 50 CHARACTERS LEFT
System message

Thank you!

Your review was posted.

System message

In order to post your review, please rate this casino by choosing a medal.

Hi Shanmel, 

Please can you advise the forum that this matter was resolved via the OCR forum yesterday and that payment was paid. 

Regards Bondibet support
Read more
Read less
Reply
Helpful (1)
Name*
Email*
* Invalid email
Message* 50 CHARACTERS LEFT
System message

Thank you!

Your review was posted.

System message

In order to post your review, please rate this casino by choosing a medal.

@Support 
hey Shanmel....let's shut them down indeed!
Read more
Read less
Reply
Helpful (0)
Name*
Email*
* Invalid email
Message* 50 CHARACTERS LEFT
System message

Thank you!

Your review was posted.

System message

In order to post your review, please rate this casino by choosing a medal.

Show 2 Replies
Show Less Replies
They let me play through money for days I met the withdraw requirements and went too cash out 4000$ and they declined the payment cause apparently I had made a bet higher than 5 dollars after having played on past this for two days was left gutted and they would not even refund me my deposits There bonus scheme is impossible it is a scam of a site that does not pay your any money
Read more
Read less
Reply
Helpful (1)
Name*
Email*
* Invalid email
Message* 50 CHARACTERS LEFT
System message

Thank you!

Your review was posted.

System message

In order to post your review, please rate this casino by choosing a medal.

Hi Daniel, 

The rules regarding the wagering and bet size can easily be viewed on the casino bonus terms section which all players agree to when accepting the terms and conditions:

3.4. Until the play through requirements have been met, the maximum amount per spin/ bet that can be placed is €5. We reserve the right to decline a withdrawal and void any winnings, if you place a bonus money bet higher than the allowed limit.

While you are playing we dont restrict you from betting more as you can chose to do so. 

This is unfortunate that it came to this. 

Can you supply us with your username and we will review the account and see if there is anything we can do.
Read more
Read less
Reply
Helpful (0)
Name*
Email*
* Invalid email
Message* 50 CHARACTERS LEFT
System message

Thank you!

Your review was posted.

System message

In order to post your review, please rate this casino by choosing a medal.

@Support 
So, I guess I can look forward to this as the latest excuse from Bondibet for not getting the monies I won....."you cant bet higher than $5, but you dont mind taking our money when we continue to bet, without warnings on the game or anything. Bondibet should be ashamed of the way they scam....so greedy and sneaky and underhanded. I went to them because of a list on a casino site...they will be kicked off that list and all others by the time I am done with them...it pays to be with a lawyer and once worked for a Casino Commission.
Read more
Read less
Reply
Helpful (0)
Name*
Email*
* Invalid email
Message* 50 CHARACTERS LEFT
System message

Thank you!

Your review was posted.

System message

In order to post your review, please rate this casino by choosing a medal.

Show 1 Replies
Show Less Replies
Withdrawal Process:  Played thru my bonus  without exceeding the $5 max be. Afterwards, had a fantastic run with some pretty large wins (eg $32k on Aztec betting only $25) Due to their $4000 pw withdrawal limit (which is fine, I understand this would take a few weeks to get my winnings) I have now been trying to withdraw since the 24th of March. Withdrawal was placed back in my account a week later - I had to contact Live Chat to find out why, all my previously Verified Forms had to be resent...(Bearing in mind I'd already had 2 successful Withdrawals with no issues at all weeks before) .  Waited another week, same thing happens.  Waited yet another week - had to contact Live Chat yet again, find out I need the Card Authority form filled in... Waited again, found out a 'Verification Process' is in place.  Contacted Live Chat again to find that this can take yet another 10 business days... Think I've been pretty patient, but this is now beyond ridiculous.  I understand their process, but it seems like excuse after excuse.
Read more
Read less
Reply
Helpful
Name*
Email*
* Invalid email
Message* 50 CHARACTERS LEFT
System message

Thank you!

Your review was posted.

System message

In order to post your review, please rate this casino by choosing a medal.

Update. I am so happy to report that I just heard back from Bondibet and my withdrawal was approved. It only took one day after receiving my review email that I received approval. I should receive the monies in 7 days or so. It may have been easier because I never use bonuses. This confirms to me that Bondibet is another Casino I can play at now and I am glad because I love their games.
Read more
Read less
Reply
Helpful
Name*
Email*
* Invalid email
Message* 50 CHARACTERS LEFT
System message

Thank you!

Your review was posted.

System message

In order to post your review, please rate this casino by choosing a medal.

-Withdrew my $3000 that I won without a bonus , after my documents were verified and approved. 
-Waited 5 days to find my money was put back into my account without any explanation as to why my withdrawal was cancelled
- I contacted the online assistant to ask why and they said that further documentation required. Once again I provided what was asked for and it was verified. 
-Once again, my withdrawal was cancelled after 5 days of waiting and  I was advised I had to complete a credit card voucher form which I was not told about, didn’t even have the decency to contact me about it. I filled out the form it was verified and approved
-again I had to had to withdraw my money and after another 5 days, they made me sent me a email telling my withdrawal was declined  due to the fact that my account was randomly chosen for a Verification Process. which I can now see reading all the reviews here it wasn’t random, as others have posted that they received the same email when wanting to withdraw.  
-I replied to this email advising that my lawyer would like the official name of the Commission they fall under, in case Bondibet is thinking of stalling once again in sending my withdrawal. I have a lot of money to pursue this. With a lawyer for a husband and friends/in Casino Commissions in different jurisdictions. 
-never in the 3 years of online gambling have I experienced this before..I am paid within 3-5 days, as said once documents are verified…no stalling, or fine print giving them all kinds of ways to stall or not pay. 
-Posting here, I see my suspicions about Bondibet and their unwillingess to payout has been confirmed. 
-Banding together to have their licence revoked and them blacklisted can be done with the various numbers of others confirming here…of course I have kept copies of all the evidence in my account and around the internet about Bondibet. It is  absolutely disgusting the way they exhibit greed, insensitivity, poor gaming practices, fraud, etc. ,
Read more
Read less
Reply
Helpful
Name*
Email*
* Invalid email
Message* 50 CHARACTERS LEFT
System message

Thank you!

Your review was posted.

System message

In order to post your review, please rate this casino by choosing a medal.

How does Bondibet sleep at night knowing they rip players off based on "technicalities that may or may not be consistently applied. We will see what a good lawyer and Commission would say about that. It is very clear these are technicalities included to appear legit and on the up and up, when clearly they are setting rules, such as bet limits and withdrawals, without clear postings of it to blame players and prevent the need to payout. No one challenges them on the consistency of their requirements and the percentage of payout, etc. Until now, of course.
Read more
Read less
Reply
Helpful
Name*
Email*
* Invalid email
Message* 50 CHARACTERS LEFT
System message

Thank you!

Your review was posted.

System message

In order to post your review, please rate this casino by choosing a medal.

I also have concerns about safety of documentation with such a greedy and shameless Casino...i recently had posts on the credit card I used with Bondibet in a large amount, which I did not make. It is being investigated and origins will determine if Bondibet is not protecting player privacy. I cannot state this for certain until review is done, but I use that credit card very very rarely.
Read more
Read less
Reply
Helpful
Name*
Email*
* Invalid email
Message* 50 CHARACTERS LEFT
System message

Thank you!

Your review was posted.

System message

In order to post your review, please rate this casino by choosing a medal.

Show 1 Replies
Show Less Replies
i wanted added in casino, but this casino don't accept players from BRAZIL
Read more
Read less
Reply
Helpful
Name*
Email*
* Invalid email
Message* 50 CHARACTERS LEFT
System message

Thank you!

Your review was posted.

System message

In order to post your review, please rate this casino by choosing a medal.

The biggest mistake is to taking their offers and bonuses..  That is their easy catch.. They will always find excuses to not give you your money when you won..  
So the best advice is. DO NOT take any promotional offer from them and play for your own money without any promotion and bonus accepting..  
They are just another shady legal scam..
Read more
Read less
Reply
Helpful
Name*
Email*
* Invalid email
Message* 50 CHARACTERS LEFT
System message

Thank you!

Your review was posted.

System message

In order to post your review, please rate this casino by choosing a medal.

Absolutely do not use bondibet, they throw every excuse at you not to honour your withdrawal request, same as everyone else. I deposited money into my account on their site and after using up all my free spins and bonuses I started betting with my own money I had deposited, I started winning so put withdrawal request through which of course this shonky site rejected, removed all my credits and hide behind bullshit "rules of playing" which don't apply when using real money. Try to contact them to sort it out and they just send you back pre made template replies that they obviously send to everyone. So again I advise based on my experience with bondibet don't waste your money or time with them
Read more
Read less
Reply
Helpful
Name*
Email*
* Invalid email
Message* 50 CHARACTERS LEFT
System message

Thank you!

Your review was posted.

System message

In order to post your review, please rate this casino by choosing a medal.

Hi Mimi, 

Can you send us your username so that we can look into this. 

We will state that we dont just take funds, if rules are broken then as stated in the terms and conditions that breaking the terms will result in action taken. 

With that being said, can you kindly send the information so that we can look into this further for you. 

Bondibet Support
Read more
Read less
Reply
Helpful
Name*
Email*
* Invalid email
Message* 50 CHARACTERS LEFT
System message

Thank you!

Your review was posted.

System message

In order to post your review, please rate this casino by choosing a medal.

This casino is a SCAM. 
Previously I had made deposits totalling $3000 over about 2 months
My last deposit was $300 and with bonus I started betting with $1050. Now to complete their turnover requirements you have to bet 35x this amount at $5 bets, so over $35,000 in $5 spins which took over 24 hours of constant spinning on quickspin. When this was completed I made my withdrawal of $4000 which is the maximum weekly amount. After waiting 8 days for an answer they declined my withdrawal and just erased all  of the $8000 from my account because one of the spins was more than $5. Even though I had made over $35,000 of $5 spins. They also have a clause in their rules that all bonuses and winnings related to bonuses are voided after 7 days. So the lengthy time it takes to process your withdrawal will give them grounds to void every dollar in your account....
Absolute SCAM impossible to win, you'd be better off flushing your money down the toilet!
They also will delay verification of documents to delay paying any winnings.
SCAM
Read more
Read less
Reply
Helpful
Name*
Email*
* Invalid email
Message* 50 CHARACTERS LEFT
System message

Thank you!

Your review was posted.

System message

In order to post your review, please rate this casino by choosing a medal.

Hi Matthew, 

Thank you for the post and we are sorry to hear that there has been some unpleasantness in your dealings with the brand/  

A few points that we need to make note of here. 

1.Your total deposit with the brand was 1500 not 3000 as claimed. 
2. On your last deposit - 20th Feb 2020 the casino gave you a 250% deposit match bonus, which you took up
3. Straight away you bet more than the maximum bet size of $5 as stipulated in the terms and conditions which you agreed to adhere too. This term is clearly marked out in point 3.4 and the conditions of breaching this is also clearly marked out. 

In regards to the comment about the 7 days - this is correct and is clearly stated. When you deposit and take up the bonus offer you have 7 days in which to complete the bonus offer. You took a mere morning to exceed the wagering on the deposit +250% deposit match so 7 days is more than enough time for this to be completed. 

We are sorry that it came to this but the rules are clear an simple with regards to max bet size while wagering. You chose to break these rules, we did what our terms clearly state. 
 
The Casino was not in the wrong here in its decision. 

To all players out there, please make sure you read and adhere to the bonus rules of any casino that you may be playing at. 

Bondibet Support
Read more
Read less
Reply
Helpful
Name*
Email*
* Invalid email
Message* 50 CHARACTERS LEFT
System message

Thank you!

Your review was posted.

System message

In order to post your review, please rate this casino by choosing a medal.

My withdrawal was declined after waiting 5 working days. Got in touch with them & was told they want my bank statement so I asked why not tell me 3 days ago when I got in touch with them?   Sent me some crap about ‘IF we require additional verification’ IF? How am I suppose to know if u need need more info if they don’t tell me? I recon this will go on & on with their IF s
Read more
Read less
Reply
Helpful
Name*
Email*
* Invalid email
Message* 50 CHARACTERS LEFT
System message

Thank you!

Your review was posted.

System message

In order to post your review, please rate this casino by choosing a medal.

Hi Kym,

Yes the support team are correct in stating that more information maybe required. This is clearly stated on the "bondibet.com / banking" section. 

We will chat to the team regarding the process and why they didnt communicate to you that additional information was required. 

Can you supply us with your username so that we can investigate the matter
Read more
Read less
Reply
Helpful
Name*
Email*
* Invalid email
Message* 50 CHARACTERS LEFT
System message

Thank you!

Your review was posted.

System message

In order to post your review, please rate this casino by choosing a medal.

Show more reviews
Show less reviews

General information

Casino Details

Casino Versions
Instant Play,Live Dealer,Mobile,Flash,Mobile Web
Established
Oct 1, 2018
Currencies
USD,EUR,GBP,AUD,BRL,CAD,JPY,ZAR,ARS,RMB,TWD,KRW,BTC,TND,mBTC

Game Types

Slots

WITHDRAWAL

Withdrawal Limits
$/€/£4000 per week
Minimum Withdrawal
$/€/£50
Withdrawal Timeframes
Ewallets - Up to 24 hours,Wire Transfer - 2-3 business days,Credit cards - Up to 24 hours

Casino Support

Live Chat
Yes
Email
Phone
None

Full Welcome Package

On Registration
50 Free Spins
No code required
  • Wagering: 20 times Bonus
  • Games: BetSoft Games
  • Min Deposit: None
1st Deposit
200% + 30 FS First Deposit Bonus
No code required
  • Wagering: 35 times Bonus & Deposit
  • Games: All
  • Min Deposit: $/€/£10
2nd Deposit
250% + 50 FS
No code required
  • Wagering: 35 times Bonus & Deposit
  • Games: All
  • Min Deposit: $/€/£25
3rd Deposit
300% + 30 FS
No code required
  • Wagering: 35 times Bonus & Deposit
  • Games: All
  • Min Deposit: $/€/£25
1st Bitcoin Deposit
400%
No code required
  • Wagering: 35 times Bonus & Deposit
  • Games: All
  • Min Deposit: $/€/£10
2nd Bitcoin Deposit
400%
No code required
  • Wagering: 35 times Bonus & Deposit
  • Games: All
  • Min Deposit: $/€/£10
3rd Bitcoin Deposit
400%
No code required
  • Wagering: 35 times Bonus & Deposit
  • Games: All
  • Min Deposit: $/€/£10

Popular Games